Blogger Templates

08 May 2011

waste my tears, time

yarw . tentang topik nie . dah semestinya tentang sadness kan ? hm . terima kasih to miyul , frend facebook sue yang dah bagi motivasi dekat sue . kalau tidak , mesti sekarang or nanti sue nangis lagi . ye . sue nangis malam semalam sampai hari ni sue sakit tekak . rasa dah tak ada suara pun ada . sebab ? sebab pergaduhan sue dengan kawan sue . mungkin ada yang tahu siapa dia sebab kiteorang gaduh besar dalam group blogger hari tu . kesian jugak pada abg azrul , nak menenang kan hati kiteorang tapi kiteorang degil . hm . miyul cakap bazir kan air mata aja menangis sebab dia. hm betul jugak ? sebab tadi sue buat blogwalking dekat blog dia . tak sangka dia cakap sue macam tu . hm okeyy . dia dah cakap tak kesah kalau sue dah x nak kawan dia . okey kalau tu yang kau nak . aku tahu kalau aku kawan dengan kau , couple balik dengan imad , aku akan sakitkan hati korang . sebab aku rapat dengan hazim . terima kasih sebab tak pernah paham perasaan aku. terima kasih banyak banyak . kau cakap aku budak baru nak up . okeyy . aku tak kesah. aku kau budak test market sebab aku geram gila dengan kau. kau tak pernah paham perasaan aku. aku selalu tengok kau dengan imad rapat, aku pun jeles . but , aku x hiraukan tu semua asalkan problem kau tu selesai. aku taknak ikot campur takot aku jadi pembwa sial saja. and tambahkan problem yg sedia ada . stopp ! ingat apa miyul cakap . don't cry , just waste your tears .

No comments:

Post a Comment