Blogger Templates

24 May 2011

macam macam :)

hyee ! selamat pagi . erkk . dah mandy belum ? makan ? ahaha . okey , sebenarnya aku tak kesah pun kau nak main main surat dengan dia pun . aku takada hak nak halang korang berdua . so , if korang nak mainmain surat ke main apa ke tak payah lah nak cover depan aku . aku boleh nampak lah . bukan nya mata aku dah rabun . aku tak jealous ! fullstop .

okey dah bab tu . hope kau perasan entri aku tu . :) bukan nak cari gaduh okey . hm . semalam siap siap habis jawab soalan seni . bapak ahh senang . hehehe . tertidur pulak . nasib tak keluar benda yg tak diingini . alahh . tertidur seminit je pun . tapi rasa macam sejam . eleh , nampak benor nipunya . kalau sejam mesti x sampai sejam , orang dah kejut sebab dah pukol 7 lebih . ahaha

lagi 3 hari aja nak cuti . tak kesah . tapi mesti sue rindu Syu and Syahira kan ? and then , if pelajaran sue meningkat . insha allah , kena rombak kelas . kalau tak pun , if sue dapat pindah kat sekolah baru SMK Sierramas tuh . huhuh . mesti rindu gila dekat classmate 1best . memang terbaik ! if pindah sierramas , maybe dapat jumpa kawan lama . ex-student SKSB . Ifa Adura too . apa khabar lah  dia sekarang ?

No comments:

Post a Comment